Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Καρδιά Και Στην Πόρτα Μας


Μπαίνουμε στον Φεβρουάριο και ενώ δεν έχω κάνει ποτέ κάτι διαφορετικό στις 14 με τον σύντροφό μου, πάντα επηρεάζομαι και βλέπω καρδιές παντού. Έφτιαξα λοιπόν μία και την κρέμασα στην εξώπορτα.



Τα λουλούδια τα είχα σε ένα βάζο, όμως βαρέθηκα να τα βλέπω και είπα να τα βάλω κάπου αλλού.
Την βάση της καρδιάς προσπάθησα πρώτα να τη φτιάξω με μια μεταλική κρεμάστρα. Ήταν όμως πολύ λεπτή για το βάρος των λουλουδιών. Κι έτσι ,να πω την αμαρτία μου, την πήρα έτοιμη από ένα γνωστό μου ανθοπώλη.
Τύλιξα τα κοτσάνια , που για καλή μου τύχη ήταν πολύ ευλίγιστα, γύρω από τη βάση , ενώ τα στερέωνα με σύρμα. Γενικά η πίσω πλευρά δεν είναι και ότι καλύτερο.
 Όμως δε με νοιάζει γιατί η μπροστινή είναι αυτή που φαίνεται.

30 σχόλια:

Marie είπε...

Καλά έκανες! Είναι πανέμορφο!!! Πολλά φιλάκια!

annettaspace είπε...

Κατερινάκι μου, τι όμορφο!!!!! Να είσαστε με τον καλό σου, πάντα αγαπημένοι και με υγεία. Φιλιά

feysjewel είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ!!!ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΝΑ ΕΒΑΖΕΣ ΜΙΑ ΓΑΖΑ Η ΥΦΑΣΜΑ ΝΑ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΤΣΑΝΙΑ!!!Η ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΩΡΑΙΟ ΦΙΟΓΚΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

Sonaj είπε...

O,I like it.It`s very nice.:))

Ποδηλάτισσα είπε...

Αυτό που βλέπουμε είναι ωραιότατο!!!!!!!!! μπράβο Κατερινάκι!!!!!

debbgoud είπε...

και είναι απίθανη!!!!!Τέλεια ιδέα,πανέμορφη εκτέλεση!

Nena είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΕΓΙΝΕ!!!ΝΑ΄ΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ...

Konstantina είπε...

Είναι πανέμορφο!! Από τώρα λοιπόν...Χρόνια σας Πολλά! Να είστε πάντα ερωτευμένοι!!

Mania είπε...

Κατερινάκι μου είναι πανέμορφη. Οσο για το πίσω μέρος, σε όλες μας σε κάποιες κατασκευές το πίσω μέρος δεν βλέπετε.!!

mammy on line είπε...

Κατερινάκι μου είναι πολύ όμορφη ιδέα για την εξώπορτα αλλά το φαντάζομαι και σαν στολισμό πάνω από το τζάκι!
Είναι και στο αγαπημένο μου χρώμα και όχι στο κλασικό κόκκινο.Τέλεια!

Freedom creates είπε...

Τι καταπληκτικό στεφάνάκι! Αν και δεν έιμαι θερμή υποστηρίκτρια αυτής της μέρας, αυτό το στεφάνι είναι πολύ γλυκό με ωραία χρώματα!

Unknown είπε...

Δε φαντάζομαι μετά τις 14 να το κατεβάσεις!!! Είναι πολύ ωραίο και αφού δεν είναι και κατακόκκινο για να κάνεις άμεσους συνειρμούς μπορεί σίγουρα να βρει τη θέση του όλο το χρόνο!

Andria είπε...

Είναι πανέμορφο...λατρεύω μωβ...και ενώ όλοι νομίζουν ότι δύσκολα ταιριάζει με άλλα χρώματα εγώ θεωρώ ότι πάει με τα περισσότερα...μαύρο, καφέ, κίτρινο, άσπρο, γαλάζιο, πράσινο...και πάει λέγοντας!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Απο την πόρτα προδιατίθεσαι τι θ αντικρύσεις μέσα...ΑΓΑΠΗ!
Πάντα να γιορτάζεις!
Συμφωνώ οτι είναι ωραίο το στεφάνι όπως κι αν είναι η πίσω πλευρά(αδιάφορον!)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Ναι, σίγουρα θα το αφήσω μέχρι να βάλω μάλλον το ανοιξιάτικο στεφάνι.

Φιλία είπε...

Τι ωραίο καλωσόρισμα....
Σου εύχομαι να νιώθεις πάντα έτσι...
Φιλιά πολλά

kiki είπε...

Αυτό που φαίνεται πάντως είναι πάρα πολύ ωραίο!!!!

neraiditsa είπε...

κοριτσάκι μου , για πέρνα να πάρεις ένα βραβείο που σε περιμένει από το σπίτι μου!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

panemorfo stefani kardia!!!! mpravo

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Eva's blog είπε...

Πολυ ομορη καρδουλα και με ωραιο χρωμα!Μπραβο!!!!

giasmin είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΩΒ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Mcubed-creations είπε...

Τέλειο το στεφανάκι σου Κατερινάκι.Και εμένα το μωβ είναι το αγαπημένο μου χρώμα...Περιμένουμε και άλλες ωραίες κατασκευές σου. Φιλιά στην πατρίδα, τον Βόλο !!!

Νατάσα είπε...

Κατερινάκι το στεφάνι σου είναι τέλειο και σε υπέροχο χρώμα!!!!! Μπράβο σου.

purpleleath είπε...

Και σιγά μην δεν ήταν μωβ! Αχ, μοσχοβολάει! Πολύ όμορφο! Φιλάκια!

tzeni xr. είπε...

Πανέμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλό μήνα με πολλές πολλές καρδούλες!!!!

Πηνελόπη είπε...

Τι ωραία που θα ήταν αν κάθε μέρα, κάθε εποχή του χρόνου, άσχετα από μέρες γιορτινές, να ήταν στολισμένα έτσι τα σπίτια! Μια ευχάριστη νότα σε δύσκολες μέρες! Ωραία ιδέα Κατερινάκι για όλες τις ημέρες του χρόνου!!!

elenoula είπε...

πολυ πολυ ωραιο το στεφανακι σου!

marileni είπε...

Ομορφο το στεφάνι σου!

Mαρίτα Καράπη είπε...

Μου αρέσει πάρα πολύ και κυρίως το χρώμα του!!!!