Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Καλοκαιρινά Βραχιολάκια Με Χάντρες

Τώρα το καλοκαίρι το πλέξιμο βραχιολιών με χάντρες είναι από τις αγαπημένες μου ασχολείες



Σας δείχνω λοιπόν 4 διαφορετικά σχέδια για βραχιόλια με χάντρες από το πιο απλό στο λίγο πιο δύσκολο.
Το είδος της χάντρας και της κλωστής, όπως και τα χρώματα εξαρτώνται από το για ποιόν προορίζονται.
Ακολουθούν αναλυτικές οδηγίες για το καθένα.



ΝΟ 1


Το πρώτο βραχιολάκι είναι τόσο απλό που μπορεί να το φτιάξει κι ένα 5χρονο παιδάκι.


Περνάμε απλά τις χάντρες με τη σειρά που θέλουμε και τις στερεώνουμε κάνοντας κόμπους ανάμεσά τους.
Η τελευταία χάντρα λειτουργεί σαν κούμπωμα.


ΝΟ 2


Επίσης πολύ εύκολος τρόπος δεσίματος χάντρας σε βραχιόλι.


Περνάμε και τα δύο κορδόνια από την τρυπούλα της χάντρας με αντίθετη φορά. Το δεξί κορδόνι προς τα αριστερά και το αριστερό προς τα δεξιά.


Στο τέλος στερεώνουμε σφιχτά με κόμπο και βάζουμε το κούμπωμα.

ΝΟ3

 

Λίγο μεγαλύτερος εδώ ο βαθμός δυσκολίας.
Χρειάζονται 4 κορδόνια.


Περνάμε την χάντρα στα δυο μεσαία κορδόνια.


Κάνουμε ένα κόμπο δεξιά κι έναν αριστερά όπως φαίνεται στις φωτογραφίες για να στερεώσουμε την χάντρα.


Σφίγουμε το κορδόνι και βάζουμε την επόμενη χάντρα.


Στο τέλος προσθέτουμε άλλη μια χάντρα για κούπμωμα.

ΝΟ 4

Το βραχιόλι αυτό είναι φτιαγμένο με πλέξη μακραμε που έχω ξαναδείξει στο "μάθημα 1" και "μάθημα 2"

Καλή επιτυχία !!




32 σχόλια:

alex είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.ΧΑΡΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΑ ΤΟ ΜΑΚΡΑΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΓΧΟΛΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!

ΕΥΗ είπε...

Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια και οι οδηγίες πολύ κατατοπιστικές ..

THE MAGIC OF ART KOMOTINI είπε...

Υπέροχα και καλοκαιρινά !!

Sofia είπε...

Πολύ όμορφα και καλοκαιρινά τα βραχιολάκια σου! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Θα προσπαθήσω και εγώ να φτιάξω γιατί μου άρεσαν πολύ! Πολλά φιλούθκια :)

mirsini's creations είπε...

Τί ομορφούλια βραχιολάκια !!!! Το 4ο μου αρέσει πολύ σάν δέσιμο !! Θα το δοκιμάσω !!! Ευχαριστούμε για την έμπνευση !!!
Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !! :ο)

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πολύ όμορφα και καλοκαιρινά!

Pepi είπε...

Πολύ όμορφα και ευκολοφόρετα, Κατερινάκι! Να'σαι καλά!

Φανή είπε...

Πολύ βοηθητικές οι φωτογραφίες σου. Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τέτοια βραχιολάκια, αλλά λέω να μου κάνω ένα δώρο!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χρούμενα και πανέμορφα!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Τέλεια τα καλοκαιρινά βραχιόλια! Και οι οδηγίες!

Unknown είπε...

Κατερινάκι είναι πανέμορφα και πολύ αναλυτικές οι οδηγίες!!!!

Eleni είπε...

Κατερινάκι μου το ένα καλύτερο απο το άλλο, μου αρέσουν πάρα πολύ!Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες!
Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

χρυσάνθη είπε...

Πολύ όμορφα και ζουζουνιάρικα!!!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες Κατερινάκι μου!!Καλή εβδομάδα!!!

SPYRIDOULA είπε...

Πάρα πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου!!!Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες!Είναι πολύ κατατοπιστικές!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

ΝΕΦΕΛΗ είπε...

Είναι πολύ γλυκά τα βραχιολάκια σου κατερινάκι..Μπράβο σου!!!

Φιλία είπε...

Κατερινάκι, κουκλίστικα είναι τα βραχιολάκια σου.... Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!!!

Taelia88 είπε...

Είναι τέλεια!!! 1,2 και 3 έχω κάνει ήδη! Το μακραμέ δεν το έχω προσπαθήσει ακόμη αλλά που θα μου πάει!! Σ' ευχαριστώ για τις οδηγίες! Σαφέστατες είναι!! Φιλιά!!

debbgoud είπε...

μια χαρά είναι όλα!και για το πόδι κάνουν τέλεια τώρα το καλοκαιράκι!(έχω φάει κόλλημα με το καλοκαίρι φέτος.πολύ παράξενο μας βγήκε!)

Fanypap είπε...

Πανέμορφα, χαρούμενα, καλοκαιρινά!!!Μπράβο Κατερινάκι μου!!!φιλάκια!

dulcineia vicencio είπε...

Olá Kate
Ficaram lindas as pulseiras!! Adorei!! Parabéns!!
Bjs e uma linda semana
Dulcineia

evonita είπε...

Μεγιά σου!!! Πολύ όμορφα!

despina είπε...

Πάρα πολύ όμορφα!!!!!χαρούμενα χρώματα!!!!!!φιλιά!!!!

Tatjana είπε...

Looks so easy to make.Thanks for sharing!

purpleleath είπε...

Πολύ δροσερά και όμορφα!!!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!ΤΕΛΕΙΑ !!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!
ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Elena είπε...

Φανταστικά είναι όλα τα βραχιολάκια σου και με πανέμορφα χρώματα! Μπράβο Κατερινάκι μου, τα λατρεύω... σ'ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Φιλάκια!

Laine artes είπε...

Oi Kate fico bem feliz quando vc me visita! Obrigada pelo comentário!
Essa pulseiras são lindas, eu adoro rosa! Beijinhos e uma linda semana.

para-kelsoscooks είπε...

Καιρό είχες να μας δείξεις βραχιολάκια.
Πολύ όμορφα και καλοκαιρινά. Και οι οδηγίες τους σαφέστατες.
Καλό σου βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Preciosasssssssssss!!! BESOS

Demi είπε...

Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!!καταπληκτικά τα βραχιολάκια!!!θα φτιαξουμε κι εμεις!!!!!!!φιλιά!!!!!!

Gina-Teta είπε...

Μπράβο Κατερινάκι, σε παρακολουθώ αν και δεν έχω τον πάντα χρόνο, να σχολιάζω την όμορφη διάθεση σου και τις κατασκευές σου!